Genopslag:
Fælles arbejdsdag – vi har brug for din hjælp!
Vi skal blandt andet:
- Ordne området ved legepladsen
- Fjerne ukrudt på vores fællesarealer
- Sprede stenmel ud på nogle af vores stier
Vi opfordrer alle til at medbringe relevante redskaber, fx:
- Hakker, river, skovle og spader
- Koste
- Buskrydder og trillebør (hvis du har)
Har du mulighed for at tage en trailer med til bortkørsel af affald, vil det også være en stor hjælp.
Vi håber at se så mange som muligt – jo flere vi er, desto hurtigere (og hyggeligere) går det!
____________________________________________________________________________________
Kære beboere
Så er det igen tid til vores hyggelige og produktive arbejdsdag i grundejerforeningen – og vi håber meget på jeres deltagelse!
Dato: 10. juni 2026
Mødested: Som sædvanlig mødes vi ved legepladsen på vænget ved nr. 36.
Tid: Vi starter kl. 16:30
Bestyrelsen vil ved start fordele hold og uddele opgaver, så vi sammen kan få gjort vores fællesarealer endnu pænere og endnu mere indbydende.
Når dagens opgaver er løst, senest kl. 19:00, står bestyrelsen klar som vært for en hyggelig afslutning med spareribs, pølser og øl/vand til alle, der har givet en hånd med.
Af hensyn til forplejningen bedes tilmelding sendt til Jan Nielsen på e-mail: b_ubsi@yahoo.dk
Vi håber meget på jeres opbakning – sammen kan vi passe godt på vores dejlige fællesområder og styrke fællesskabet.
Vel mødt til en god eftermiddag og aften i fællesskabets tegn!
Med venlig hilsen
Bestyrelsen